Uczeń w klasie jest:
M - myślący,
A - ambitny,
T - twórczy,
E - eksperymentalny,
M - mistrzowski,
A - analityczny,
T - trafny
Y – yrdąm ( czytaj wspak )
K - konkretny
A - a czasami pomysłowy
Aby zrozumieć świat potrzebne jest dobre postrzeganie, analityczne zrozumienie i własne przemyślenia. I my uczniowie mamy szanse na lekcji wraz z panią poznawać prawidła liczb i działań inaczej.
Na tablicy interaktywnej orientujemy się w przestrzeni i posługujemy się mapą. Budowę liczb poznajemy na liczbach - pchełkach. Dodajemy i odejmujemy na kasztanach.
A zaczęliśmy posługiwać się liczbami trzycyfrowymi.
A ten dowcip rozśmieszył nas.
Dowcip matematyczny: Mówi tata do syna: - Sto razy Ci mówiłem, żebyś po sobie sprzątał!
A syn odpowiada: - Już nie musisz powtarzać sto razy Tatusiu! Ja już liczę do tysiąca.